Waluty
Producenci
Zwroty i reklamacje

Prawo do odstąpienia od umowy 

1. Zgodnie z obowiązującym prawem Klientowi przysługuje prawo do obejrzenia i sprawdzenia towaru zakupionego na odległość, na takich samych zasadach, jakby dokonywał zakupu w sklepie stacjonarnym. W związku z tym, jeśli zakupiony towar nie spełnia Państwa oczekiwań, ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia odbioru przesyłki mają Państwo prawo do odstąpienia od umowy i zwrotu zakupionego towaru bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, są zobowiązani Państwo do poinformowania nas o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia. Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy załączonego tutaj. Wypełniony formularz proszę przesłać pocztą na adres: Weyer Polska Sp. z o.o., ul. Zielona 19, 24-100 Puławy, lub pocztą elektroniczną na adres e-mail: j.glogowska@weyer-group.com lub m.jankowska@weyer-group.com 

3. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. 

4. W przypadku odstąpienia od umowy zostaną zwrócone Państwu płatności nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrot płatności dokonywany jest przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Państwa w transakcji.

5. Zwrot płatności dokonywany jest zazwyczaj po otrzymaniu od Państwa zakupionego towaru, bądź dostarczenia nam dowodu jej odesłania. 

Reklamacja

1. Umową sprzedaży objęte są nowe produkty.

2. W przypadku wystąpienia wady zakupionego towaru Klient ma prawo do reklamacji.

3. Reklamację należy zgłosić pisemnie na adres: Weyer Polska Sp. z o.o., ul. Zielona 19, 24-100 Puławy, lub elektronicznie na adres e-mail: j.glogowska@weyer-group.com lub m.jankowska@weyer-group.com. 

4. Wzór formularza reklamacji znajduje się tutaj. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć zwięzły opis wady, okoliczności ( w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.

5. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznała za uzasadnione.

6. Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysłać na adres Firmy, tj, Weyer Polska Sp. z o.o., ul. Zielona 19, 24-100 Puławy


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl